Upustvo za korišćenje programa – aplikacije

Da bi se ulogovali i koristili program ili aplikaciju potrebno je da imate otvoren nalog.

Kada je nalog otvoren sa mailom i lozinkom možete se ulogovati i korisnički deo koji možete samostalno da užurirate i koristite za poslovanje.

Prozor za logovanje – unesite vaš mail i lozinku koju smo Vam dodelili

Nakon logovanja ulazite u korisnički deo koji može izgledati naprimer ovako…

Objasnjenje ikona

Pokušajte da dodate rezervaciju na dugme, preko trake ili kalendara.

Nakon što popunite rezervaciju te rezervacije će zatvoriti kalendare i pojaviće se u delu gde su rezervacije, kao i na naslovnoj strani ispod trake

Unetim rezervacije možete upravljati  klikom (naprimer na datum) kada ulazite u rezervaciju i medju opcijama možete menjati, brisati, otkazati, štampati račune, unositi goste, itd.

Takodje potrebno je dodati i cene za sajt ulaskom u top meniju $

Svakako u uvom upustvu ne možemo sve objašnjavati ali intuitivno možete pronadji u programu sve što vam je potrebno. Postoji i meni koji je u levom gornjem delu. Takodje program se razlikuje i po tipovima smeštaja i u nekim segmentima je opširniji. Ovde je pojednostavljeno i u osnovnom smislu.

Mobilna aplikacijaMožete skinuti android aplikaciju sa google playa

GORG

https://play.google.com/store/apps/details?id=rs.gorg.customer&pli=1

ili IOS GORG

https://apps.apple.com/lv/app/gorg-aplikacija-za-izdavaoce/id1551766175

Kod IOS aplikacije ako Vam se pokaze zeleni ekran odnosno ne otvori aplikaciju,  potrebno je predhodno zatvoriti prozor aplikacije i ponovo je otvoriti.

Upustvo za korišćenje channel managera

Ako smo povezeli kanale prodaje tipa booking.com, AirBnb, i ostali kanali prodaje, za podešavanje i upravljanje sa glavnog prozora preko programa ili aplikacije pronadjite CM i kliknite na njega

Otvoriće Vam se novi prozor koji ima više podešavanja.

Mozete podesiti cene i limite za booking i ostale kanale preko linka uredi cene i limite

ili promeniti raspoloživost klikom na prvu kolonu….

Screenshot

Dodavanje raspoloživosti obično se samo ažurira redovnim dodavanjem rezervacija ali ponekad je potrebno otvoriti smeštaj (postaviti 1 ili više jedinica ako ima) ili zatvoriti (postaviti 0)

Treba redovno pratiti raspoloživost, cene, limite, itd zbog eventualnog overbookinga ili neželjenih rezervacija.

Rezervacije koje dolaze sa Bookinga ili AirBnb se isključivo otkazuju, menjaju preko Bookinga ili AirBnB t.j gde su načinjene.

Ne u programu.

Jedino ručne rezervacije koje se dodaju u program se mogu menjati ili otkazivati.

Vodič za povezivanje i mapiranje booking.com 

Zatražite povezivanje u ekstranetu za rezervacije
Prijavite se administratoru objekta ovde: https://account.booking.com/
Ovaj korak najbolje je napraviti u objektu jer booking.com ima sigurnost u 2 koraka sa šiframa koje se šalju na telefon.
Kliknite na Account > Connectivity Provider

Zatim Odaberite davaoca usluga

Kliknite na „Traži“
Upišite „Channex“ i pronaći ćete Channex.io na popisu.
Morate upisati cijelu riječ „Channex“ jer je inače neće pronaći.
Nakon što je kanal odabran na popisu, prikazat će se okvir sa opisom, samo kliknite „Dalje“

Prihvatite ugovor o XML usluzi

Pritisnite potvrdni okvir kako biste prihvatili uslove i odredbe, a zatim kliknite dugme „Da, prihvatam“.
Na ovom obrascu nije potrebno ništa učiniti ili ispuniti
Sada ćete biti u statusu čekanja, sve dok  ne prihvatimo vezu.

Nakon toga potrebno je da nam pošaljete ID objekta da bismo povezali PMS